perjantai 20. toukokuuta 2011

viikon agsailut

Maanantaina selvittiin kuin selvittiinkin tosikko treeneihin, julkinen liikenne ei oikeen suosinu: bussi meni nenän edestä ohi ja juna oli myöhässä. Treeneissä teemana kepit. Kepit oli periaatteessa ihan okei. Hyppysuoran keskeltä tiukka umpikulman haku ei oikein toiminut, musta tuntu että olin vaan joka paikassa väärässä kohdassa.

Tiistaina jäi hetki aikaa mun ryhmän jälkeen, niin tehtiin rataa, kun sattu olemaan lämpätty koirakin valmiina. Päällejuoksut on edelleen vaan niin kovin vaikeeta toiseen suuntaan, mä oon ihan tönkkö :D

Tällä viikolla alotettiin myös kontaktien opetusta uudelleen laatikon kanssa Silvia Trkmanin tavalla. Git tajus heti, että haetaan 2on2off asentoa ja päästiin nopeesti eteenpäin. Nyt treenataan varmuutta ja kestoa ja vauhtia ja itsenäistä suoritusta ja ja ja sitten siirretään kontakteille.

Vähän on tunne, että homma ei vaan ole kasassa, mun pitäs saada itteni keskittymään paremmin. Meno on niin keskinkertasen tuntusta.

Ei kommentteja: