torstai 1. maaliskuuta 2012

Kisa aksaa ja mamma aksaa

Lauantaina kaksi Seppo Savikon rataa Ojangossa. Agirata ja hyppäri, molemmat hyl. Gii tuntu tosi erilaiselta kuin Hyvinkään kisoissa, ehkä se matto siellä vaan on liukkaampi ja Gii sen takia hitaampi. Mä en ehtinyt nyt yhtään mukaan ohjauksiin, tai en oikeastaan vaan ottanu haltuun ja kääntänyt ajoissa. Ekalla radalla A oli tosi huono, keinulta Gii lähti vauhdikkaammin kun oletin ja ehti väärälle hypylle, mistä hylky. Loppurata meni ihan sekasin.
Hyppäristä en oikein muista mitä tapahtui. Jii tais renkaan jälkeen singota aidalle? Yritin tehdä radan loppuun kisanomaisesti, mutta siitä ei vaan meinannu tulla mitään, Jii oli koko ajan menossa ihan väärään suuntaan :D Kepit oli molemmilla radoilla hyvät.
Harmi, ettei oo taas videota ku olin yksin kisoissa. Siitä näkis vähän sitä vauhtia.

Maanantaina en tehnyt Jiin kanssa ratatreeniä, vain A:ta ja keinua. Sen sijaan äiti lähti mukaan ja kokeili ohjata Giitä :D Ollaan mietitty, että mitä Giin aksalle käy kun mä syksyllä muutan. Oon sitten yllyttänyt, että äiti alkais harrastamaan :D Muuten hyvä, mut rouva kartturi oli vähän hidas ja Gii päätti ite miten rata jatkuu kun ohjaus ei ehtinyt paikalle :D

Nettakin pääs vähän tekemään: se vaan oli niin innoissaan, että A:n alastulolla jotenkin kompuroi ja ontui hetken takatassuaan :(

Lisäks mulla on hirvee pentukuume! Ja vielä pahempi rodunvalintaongelma. Gii kun tosiaan jää äitille, niin mulla ei ole aksakoiraa. Netta lähtee mun mukaan, mutta se haluaa olla vaan sunnuntaiharrastelukoira ja aksaa se ei voi harrastaa oikeen ollenkaan.

Ei kommentteja: