maanantai 13. syyskuuta 2010

kutsu mua beehoo sepoks

Keväällä ajatus ilmottaa Seppo ajoissa bh-kokeeseen kuulosti hyvältä, mutta kuinkas kävikään, ei saanu aikaseks järkevää teenausta. Siellä sitten keskeneräisen koiran kanssa, ei näin. Ensin tuntuu, että aikaahan on paljonpaljon ja sitten tajuaa, ettei sitä olekaan. Tän heräämisen jälkeinen aika sitten panostettiin siihen, että ketjutettiin (sinnepäin olevia) liikkeitä.
Pakko kyllä sanoa, että oon mä siinä suhteessa tyytyväinen, että sepe teki just niin hyvin kuin se on opetettu. Liikkeestä istumisen tosin käskin maahan ja luoksetulossa tuli suoraan sivulle. Mutta vire säilyi samana ja se ei mun mielestä ottanu painetta.
Muuta en muista kuin, että paikallamakuu oli erinomainen ja liikkeestä istu puutteellinen :D Tuomari (Leila Tikkanen) olisi toki toivonut esimerkiksi huomattavasti pk-maisempaa seuraamista.
Kaupunkiosuudessa se oli vähän epävarma, mutta muuten tavallisen välinpitämätön. Tuloksena siis kuitenkin Gitelle BH.

Nyt varmaan vähän taukoa ja sitten mun kirjotusten yms. kiireiden jälkeen jotain järkevää..

8 kommenttia:

Sari kirjoitti...

No vautsi, onnea BH Sepolle!!! :)

Maija kirjoitti...

Hienoa, virallisesti siis hyväkäytöksinen!!

Elina kirjoitti...

No mutta onnea!

Linda kirjoitti...

Hyvin tehty, onnittelut!

Marika kirjoitti...

Onnea! Olipa hauska yllätys.

Noora kirjoitti...

Kiitokset onnitteluista :)

Päivi ja Nala kirjoitti...

Onnea pentueen ekalle fiksusti käyttäytyvälle sisarukselle ;)

Tuija kirjoitti...

Tuo fiksusti käyttäytyminen noin yleisesti on nyt ehkä kuitenkin hieman liioiteltua ;)