tiistai 24. toukokuuta 2011

oreniuksen treeni

Viikonloppuna Orenius oli taasen kouluttamassa VAUlla, me oltiin vain lauantaina treenaamassa. Päästiin Jiin kanssa ekaa kertaa testaamaan hallin uutta keinonurmea, ja se voittaa kyllä mattopohjan ihan kuusnolla.
Sama nihkee fiilis jatku. oOotellessa tehtiin keppejä. Mikä ihme jumitus siihen viimiseen väliin on tullu, kun mä oon vasemmalla puolella? Oon tässä miettiny, että palataanko vinokepeille ja avataan lopusta vai käytänkö ohjureita/verkkoja. Verkoilla Git ei ainakaan pääsisi tekemään väärin.

Ehdittiin tehä pari pätkää ja Juha alkoi kertomaan about puolivuotiaasta kelpiestä sen alkeisryhmässä, että miten se samalla tavalla alkaa olettaa ohjausta kuin Git. Ja Nuukistahan siinä oli kyse :D
Treenistä ei jotenkin jäänyt hirveästi asioita mieleen. Mun ohjaus sais olla vähän napakampi. Git ohitti hyvin 12-13 välissä olevan putken, kunhan mä vaan liikun ja vedän vastaisella kädellä. Siinäkin olin itse ajatellut, että pyörittäisin toista kautta (mikä tietysti muuten huono vaihtoehto). Miks mä en vaan luota siihen, ei se karkaa esteille (ainakaan ekalla kerralla :D), jos en sitä sinne ohjaa.

Pari viime päivää Jii on ollu vapaalla kaikista lajeista, ollu vähän turhan paljon treeniä. Agiin nyt oikeeta asennetta molemmille kiitos.

Sunnuntain rata:

2 kommenttia:

Unnu kirjoitti...

Hah :D Just viime perjantaina Oreniuksen kurssilla mietittiin, että miten saisin Nuukin oikeasti seuraamaan mun ohjausta, eikä vain itsenäisesti hakemaan sen mielestä sopiville esteille (eli putkeen putkeen putkeen)...

Noora kirjoitti...

Ihan samat mietteet oli sitten meilläkin :D Turha se on tosiaan tehdä samaa rataa useampaa kertaa, kun koira menee esteet ihan ohjaamattakin...