maanantai 28. helmikuuta 2011

voi seppo seppo

Eilen tuli Gitellä kaksvee täytee, kai sitä pitäs ihan isona jo nyt alkaa pitää.. Viikonloppuna jo ihmettelin, että Jii haisee tosi juoksuselle ja Nettakin sitä normaalia enemmän haisteli. Se ei kuitenkaan sotkenut, mutta kyllä sillä nyt ainakin on juoksu alkanu. 20.3. oli tarkotus startata ekat agikisat, mutta taitaa nyt jäädä. Mä oon itse huhtikuun kaks ekaa viikkoa reissussa, niin venyy sitten sinne kauas tulevaisuuteen... Harmi myös, että jää nyt ulkopuolisen kouluttajan aksatreenejä ja koirakylpyläreissu Jiiltä väliin.

Ainiin. Pari päivää sitten olin lenkillä Oton ja Netan kanssa. Netta meinas innostua liikaa, kun kuvitteli nähneensä kissan tai jotain. Käskin sen selän taakse kävelemään, se tuli sivulle ja jatko intoilua. Olin ottamassa sitä kuonosta kiinni, että katkaisen tuijotuksen ja huomauttamassa, että lopettaa, niin se vinkas ja peruutti ja muuttui ihan oudoksi. Se ei ensinnäkään ikinä ole vinkassut kivusta. Sitten sen tasapaino oli huono, hoippui kävellessä vasemmalle, seisoessa näytti normaalilta. Ensin se katto Ottoa vihasen näköisesti, sitten alko mielistellä mua. Ihmettelin siinä, että mikä ihme sille tuli. Ruokaa tavoitellen liikkui suht normaalisti, vapaasti liikkuessa hoippui sinne vasemmalle. Parin minuutin päästä se oli taas normaali. Loppumatka kotiin ja ilta meni normaalisti. Mistä toi voisi johtua?

Ei kommentteja: