torstai 14. lokakuuta 2010

kyllämeonjotaintehtyvaikkeiblogikerro

Ehkä mäki voisin vihdoin 'ehtiä' päivittää...
Tiistaina Orimattilassa, Netta arkitottis-tunnilla ja Git toko-tunnilla.
Netan kanssa kosketusalustaa, maahanmenon naksuttelua, ryömimistä kosketuskepin kanssa, hyppy ja vähän hieromista. Netta oli kovin kivasti.
Giin kanssa kaukojen tekniikka, vire vähän liika korkea. Liikkeestä seisominen, ensin tarjosi istumista. Ekaa kertaa luoksetulon pysäytystä, takapalkalla, tehtiin tosi vähän. Nouto, ja mä olin tietenkin unohtanut kapulan autoon niin tehtiin vieraalla. Tosi hyvin siihen nähden, ettei ole aikoihin tehty, ei tiputtanut tai pureskellut.
Kerran hyppy, palkkaus seisomaan pysähtymisestä ja sitten hypylle hallitusti saapumista. Niin ja tehtiin myös merkkiä, naksuttelin eka kiertämistä ja sitten otettiin pysähtyminen mukaan.


Eilen oltiin aksailemassa, tietenkin satuttiin tekemään tollasta 'ohjaajan pakko juosta' rataa, kun mä oon vähän kipee. Ja nyt sitten vähän enemmänkin.
Mulla ohjaus saisi olla vähän jämäkämpää. Poispäinkäännöllä 9:lle Git pari kertaa kierti koko aidan. Samoin putkien päät oli vähän hukassa, onko sulla silmiä seppo? Kontakteilla pientä epävarmuutta mihin kohtaan tulee, muuten meni kivasti.
Itsenäisesti tehtiin keppejä ja pari kertaa A. Kepeillä muutaman kerran jätti viimisen välin taas pujottelematta.

Ei kommentteja: