tiistai 4. toukokuuta 2010

Peten agikoulutus

Tänään oltiin Giten kanssa Pete Huotarin pitämässä koulutuksessa. Mulla oli aamulla inssi ja meni jopa läpi, niin saatiin sitten rauhassa olla kattomassa muitten treenejä niin kauan kuin ite vaan ehtii ja jaksaa :D
Ratapiirrustuksessa on kepit, mutta jätettiin ne Giten kanssa välistä, kun se ei vielä osaa. Rimat oli matalat medi(?) ja muuri matala.

Git oli taas hyvä ja mun ohjaus öö, ei niin hyvä. Takaakierrot muuten ok, mutta mun pitää katkaista kunnolla. Ja mun pitää olla pois Jiin linjalta.
Aidalla 4 harjoiteltiin niisto-sokkaria, mikä ei vielä onnistunu.
Putket Gitte hakee tosi hyvin. Putkeen nro 10 mentiin pakkovalssilla, että ehdin aidalle 12 ohjaamaan takaakierrolle. Ensin lähetin siis putkeen pimeästä kulmasta, mutta silloin en ehtinyt kunnolla ohjaamaan takaakiertoa. Putkesta (10) mä meinasin ottaa sen vastaan valuen aitaa kohti, olisi pitäny olla ihan putken päässä ja ohjata siitä hakemaan seuraava putki.
Palautteena Pete antoi, että Gitte lukee ohjausta tosi hyvin ja sillä on juuri oikea asenne, jes! Huomiota pitää nyt kiinnittää perusasioihin, että opetellaan ohjauskuviot varmaksi. Vauhti tulee kuitenkin lisääntymään, jolloin homma hajoaa käsiin jos mun ohjaus ei ole täysin selvää/varmaa. Mutta hyvä, ettei olla ihan menetetty tapaus ainakaan tässä vaiheessa :D
Loisto treenit oli taas!

Ei kommentteja: