perjantai 20. helmikuuta 2009

Tokopiiri

Tänään oli eka VAUn tokopiiri kerta. Hallille päästiin Sarin & Allun kyydillä, äiti ja Otto olivat peko-treeneissä. Netan kanssa otettiin seuraamista ja perusnoutoa. Oon tiennyt, että Netta on perusasennossa liian edessä, mutta ilmeisesti se on aika paljon liian edessä. Sen tassut on välillä vähän mun kengänkärkiä edellä.. Eli pitää harjoitella ihan vaan perusasentoon tuloa. Samoin Netta yritti innoissaan tunkea vinoon. No viime aikoina oon kiinnittänyt huomiota vain vireeseen, mikä oli kohtuu hyvä. Vähän löysää se seuraaminen osittain mun mielestä oli, mutta seuraamispaikka kuulemma hyvä. Juostessa seuraaminen oli tosi hyvä, Netta ei pomppinut. Ongelmaa oli tietenkin myös mun kääntymisessä Nettaa kohti, pitää varmaan ruveta tuijottamaan eteenpäin johonkin kiintopisteeseen tai jtn.. Netta kuulemma oli vähän hämääntynyt, kun se ei nähnyt mun naamaa.
Noudossa ei tänään ollut mitään suurempia ongelmia. Netta sai kontaktista luvan noutaa, tajusi jopa ilman varmisteluja. Kapulalle meno oli vähän saalistusta, meni sinne laukalla ja palasi ravilla. Eli palautus pitäisi saada laukaksi. Netta ei myöskään pyöritellyt kapulaa suussaan, hienoa. Kokeiltiin palkata leikillä, mutta Netta ei halunnut vaihtaa kapulaan karvaleluun. Se piti kapulan suussaan ja leikki tassuillaan, kun yritin saada sen härnäämällä irroittamaan. Lisäksi varmaan kannattaisi heittää kapula ja tehdä jotain muuta ennen kuin antaa luvan noutaa, ettei Netta mene ihan sekaisin siitä.

Ei kommentteja: