sunnuntai 15. toukokuuta 2011

töktök

Ei taas suju päivittely, jostain syystä se viime kisojen video ei suostunu latautumaan edes.
Viime maanantaina oltiin Hurttahallilla Kristan ja Ruutin kanssa. Musta tuntu et mä olin vaan huonosti mukana. Kepeillä perustuttavuus, Git on riippuvainen mun liikkeestä. Pakkovalssiin liittyen tuli vähän ahaa elämystä, siinä vaan saa olla tosi tasanen oma ohjaus.
Illalla ei päästy tosikkotreeneihin, kun mä olin töissä.
Tiistaina piti ennen mun ryhmää ehtiä treenata, mutta aika meni ruuhkassa, jännä juttu et siinä neljän tienoilla ei oo tyhjät tiet...

Perjantaina olisin sittenkin ehtinyt Netan kanssa HOTin kurssin viimiselle kurssille, koska työvuoro vaihtu. Onneks muistin asian lenkillä just kun treenit ois alkanu, ärsyttävää.
Mut oli perjantaissa positiivista, sain laatikon minkä kanssa treenata kontakteja. Ja on aikamoi pro-malli. Sen on tietty pakko taata se, että treenitki sujuu suunnitelmien mukaan 8)

Ei kommentteja: