maanantai 2. toukokuuta 2011

tokoo

Viime perjantaina alkoi HOTin alo/avo kurssi. Ensin luoksepäästävyys ja paikallamakuu. Luoksepäästävyydessä Git pysyi istuaallaan, vähän epävarman näkönen. Paikallamakuussa pikkuhiljaa valuu lonkalle, muttei lysähdä ihan täysin. Silläkin varmaan vaikutusta, että se menee maahan vähän vinoon, se pitäs kyllä korjata. Mä en taida siihen jaksaa puuttua... Palkkaustilannetta vois rauhoittaa, nyt Git kuikuilee missä palkka olisi oottamassa, vaikkei sitä oikeasti ole.
Sitten perusasentoa. Ensin vaan perusasentoon tuloa niin, että Git joutu siirtymään 270astetta. Ihan kivasti käytti takapäätä, mutta vois nopeempiki olla. Sen jälkeen häiriötreeniä perusasennossa, kouluttaja tömisti maata/taputti yms. ja mä huomautin kontaktin tippumisesta ja naksutin oikeeta.

Eilen toinen kerta ja tehtiin seuraamista ja liikkeestä maahanmenoa. Seuraamisessa myös häiriötreeniä. Ilman häiriötä kontakti pysy hyvin, mutta häiriötä Git ottaa helposti. Tehtiin ensin niin, että yritin huomauttaa kontaktin tippumisesta. Mut mä en osannu! :D En oo tottunu huomauttamaan, niin se oli mulle hirveen vaikee. Paremmin toimi, että keskeytettiin liike kontaktin tippumisesta. Se alko toimia ja Git ei häiriintyny, hyvä sepi!

Maahanmenosta ei sitten tullu mitään, ja mä kun oon luullu et se ois hallussa. Git joko istu tai seiso tai vähintään kyynärpäät jäi ilmaan. Mun edessä ollessa se meni kunnolla. En tiedä vaikuttiko sää, että maahanmeno oli vähän ällöö, koska hetkellä kun sato rakeita ja tuuli oikeen kunnolla. Mut ei Git yleensä säästä välitä.
Noh, harjoitustaharjoitusta.

Ei kommentteja: